اس ام اس و دانلود اهنگ

هر روز با بهترین ها

اس ام اس و دانلود اهنگ

هر روز با بهترین ها

جدید ترین عکس های جدید از سریال نوروزی ما فرشته نیستیم

جدید ترین عکس های جدید از سریال نوروزی ما فرشته نیستیم



این مجموعه در ایام نوروز ۹۳ از شبکه تهران پخش می گردد.

سریال ما فرشته نیستیم
داستان سریال ما فرشته نیستیم

: در روزهای قبل از عید زندانیان برای گرفتن مرخصی تلاش زیادی می کنند و به برخی از آنها مرخصی داده می شود اما در این بین ۴ نفر از آنها که بیشترین استحقاق برای دریافت مرخصی داشتند با مرخصی شان موافقت نمی شود و بدینترتیب اتفاقات تازه ای آغاز می شود ….

کارگردان سریال ما فرشته نیستیم : فلورا سام

تهیه کننده  سریال ما فرشته نیستیم: مجید اوجی

بازیگران سریال ما فرشته نیستیم :

 

گوهر خیراندیش,علی صادقی,محمدرضا شریفی نیا,شهره لرستانی,فاطمه گودرزی,نرگس محمدی,نادر سلیمانی,سولماز آقمقانی,غلامحسین لطفی ,داریوش موفق …


برای دیدن ادامه ی عکس ها به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

مروارید کویر ایران: کاشان

مروارید کویر ایران: کاشان

 کاشان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب تهران و در بین دامنه کوه کرکس نطنز و دشت کویر در استان اصفهان قرار دارد.

شهر تاریخی کاشان با قدمتی زیاد همچون نگینی پُر بها در میان کویر و دامنه‌های زاگرس همچنان پایدار و استوار خودنمایی می‌کند. کاشان، شهر زیبای کویری و سنت‌های اصیل را مروارید کویر نیز می‌خوانند چرا که نشان از اصالت و تاریخ شکوهمندش، پیوندی عمیق با تمدن هفت هزار ساله سیلک دارد. کاشان، شهری نشسته بر کرانه کویر است. کاشان شهر مسجدهاست، دیار گنبدهای فیروزه‌ای و گلدسته‌های بلند است، صحیفه‌ای گسترده از یادمان‌های به یاد ماندنی از تاریخ و هنر ایران است.

باغ‌ و کاخ‌ تاریخی‌ فین‌، کاشان
این‌ باغ‌ در جنوب‌ شهر کاشان و در مجاورت‌ روستای‌ فین قرار دارد. این‌ بنا روی‌بناهایی‌ از عهد آل‌ بویه‌ ساخته‌ شده‌ است‌. فضای‌ عمومی‌ آن‌ از لحاظ‌ باغ‌ آرایی‌ و نحوه‌ آبرسانی‌ اهمیت‌ ویژه‌ای‌دارد. باغ‌ فین‌ به‌ علت‌ قتل‌ امیرکبیر در حمام‌ کوچک‌ آن‌ شهرت ملی‌ یافته‌ است‌. این‌ باغ‌ از آثاردوره‌ صفویه‌ است‌ و بواسطه‌ آب‌ چشمه‌ سلیمانیه‌، صدها سال‌ است‌ که‌ پابرجا مانده‌ است‌. هم‌ اکنون‌ آب‌ فین‌ به‌حوض‌ «لثه‌گاه‌» می‌ریزد و پس‌ از عبور از آبگیرها و جدول‌های‌ زیبای‌ باغ‌ فین‌، باغات‌ و کشتزارهای‌ حومه‌ فین‌ را آبیاری‌ می‌کند.

  کاشان,جاهای دیدنی کاشان

 بناهای‌ این‌ باغ‌ عبارتند از: سردر ورودی‌، برج‌ و بارو، شتر گلوی‌ صفوی‌، شتر گلوی‌ فتحعلی‌ شاه‌، اتاق‌ شاه‌نشین‌، موزه‌ غرب‌ باغ‌، حمام‌ کوچک‌ و بزرگ‌ و کتابخانه‌ شرق‌ باغ‌. بنای‌ سرپوشیده‌ شتر گلوی‌ شاه‌ عباسی‌ که‌ در دو طبقه‌ ساخته‌ شده‌ در وسط‌ باغ‌ و در مقابل‌ سردر بزرگ‌ واقع‌ شده‌ است‌.

شهر زیر زمینی نوش آباد کاشان
آنچه به عنوان شهرهای زیر زمینی در جهان معروف هستند در واقع ساختارهای متراکم و پیچیده و گسترده ای چون دالان های باریک تو در تو و اتاق هایی با ابعاد کوچک است. در بعضی از این شهرها علاوه بر موارد فوق معبد و محل تدفین در دل زمین ایجاد شده است. شهرهای زیر زمینی که جنبه پناهگاهی دارند به دو شکل ایجاد شده اند یا در بیرون از شهرها و در دل تپه های طبیعی یا در زیر شهرهای مسکونی تا عمق حتی 50 متری از سطح زمین ایجاد شده اند.

برای دیدن عکس ها و همچنین خواندن متن ها به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

چگونگی سرخ کردن ماهی شب عید

چگونگی سرخ کردن ماهی شب عید

پخت ماهی شب عید,نحوه سرخ کردن ماهی


این دو روش ساده در سرخ کردن ماهی شب عید طعم زیادی به ماهی اضافه میکند .

 

ادامه مطلب ...

چگونه خانه ی خود را زیبا بکنیم

چگونه خانه ی خود را زیبا بکنیم

دکوراسیون خانه, تغییر دکوراسیون


قرار است در این صفحه درباره دکوراسیون خانه با همدیگر صحبت کنیم. مثلا به شما بگوییم چطور یک آکواریوم می‌تواند به خانه‌تان صفا بدهد یا یک دیوار قرمز رنگ در اتاق خوابتان زندگی شما را شیرین کند، اما برای آنکه به آنجا برسیم لازم است در ابتدای راه چند توصیه از مهم‌ترین کارشناسان دکوراسیون از نیویورک بخوانید. توصیه‌هایی کاربردی که ابتدا خانه‌تان را از شکل یک جنگل درمی‌آورد و سپس به مرحله بعد می‌رسیم ...

دیوار بی‌نظیر
کابینت‌های کم‌جا خانه‌ شما را دچار بحران کرده است و احساس می‌کنید روزبه‌روز خانه و آشپزخانه شلوغ‌تر می‌شوند؟ وسایل را از داخل کابینت بیرون بیاورید. ارین سوییفت، یکی از طراحان مطرح نیویورکی از بزرگ‌ترین طرفداران نشان دادن ظرف‌ها و وسایل داخل کمدها و کابینت‌هاست. کافی است چند قفسه چوبی ساده به دیوار بزنید و پشت آن را با رنگ سیاه بپوشانید. رنگ سیاه، فضایی تمیز، صمیمانه و صد البته دوست‌داشتنی به خانه می‌دهد و برای اعضای خانه هم هیجان‌انگیز است تا در کارهای خانه از خودشان مشارکت نشان دهند و پس از پایان کار ماشین ظرفشویی یا پس از خشک شدن ظروف به کمک شما بیایند و در جایگذاری وسایل به شما کمک کنند. راه ساده این است که ظرف‌ها را با توجه به شکل ظاهری‌شان مرتب کنید. کاسه‌ها در یک ردیف، فنجان‌ها در ردیفی دیگر و به همین ترتیب. شاید به این ترتیب به رویای همیشگی‌تان درباره تغییر ظرف‌های دم‌دستی هم برسید و باورتان شود برخی ظرف‌ها و وسایل، عمر خودشان را کرده‌اند.

برای خواندن این مطلب به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

جدید ترین طنز مخصوص آخر سال و عید نوروز

جدید ترین طنز مخصوص آخر سال و عید نوروز




خانه تکانی : تکان خوردن خانه، نوعی زلزله بدون خسارت جانی که البته در برخی موارد همراه با خسارتهای شدید مالی (از جمله تعویض مبلمان، پرده ها، تلویزیون و…) می باشد، نام یک نوع ورزش که در آن مردان “کوزت”وار اقدام به شست و شوی شیشه منازل و تمیز کردن خانه می کنند.
توضیح مرتبط:ای کاش به جای این همه خانه تکانی کمی هم به خانه دلمان تکانی می دادیم

برای خواندن به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود جدید ترین آهنگ جدید ایمان فلاح به نام خطر میکنم

دانلود جدید ترین  آهنگ جدید ایمان فلاح به نام خطر میکنم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ایمان فلاح به نام خطر میکنم
ترانه : مهدی کاظمی / آهنگ : ایمان فلاح
تنظیم : سعید رضایی / میکس و مسترینگ : استودیو پاپ




برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

جدید ترین پیامک چهارشنبه سوری

جدید ترین پیامک  چهارشنبه سوری



با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری

قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید:

۱ سایز خشتک

۲ زاویه پرش

۳ استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار

۴ دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا

۵ فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش

۶ توکل به خدا

آبروی شما آبروی ماست …. ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه !


 

ادامه مطلب ...

جدید ترین خبر: غول پیکرترین ستاره جهان کشف شد

جدید ترین خبر: غول پیکرترین ستاره جهان کشف شد




باشگاه خبرنگاران: ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ بزرگ رصدخانه VLT در آتاکامای شیلی واقع در کویر آتاکامای شیلی موفق به مشاهده این ستاره ابر غول شدند که در صورت فلکی قنطورس جای دارد.

این ستاره زرد که HR 5171 A نام گذاری شده است، در فاصله ۱۲ هزار سال نوری از زمین جای دارد. به گفته ستاره شناسان رصدخانه کوت دازور در نیس فرانسه و رصدخانه پارانال در شیلی، این ستاره یک میلیون بار بیشتر از خورشید روشنایی دارد.

ستاره های غول پیکر زرد رنگ، بسیار نادر هستند و تنها ده عدد از آنها در کهکشان راه شیری شناسایی شده اند که مشهورترین آنها ستاره رو کاسیوپیا (Rhô Cassiopeiae ) است. این ستاره در دسته‌ی متفاوتی از مرحله‌ی تحول ستاره‌ها قرار دارد. بنابراین به گونه‌ای دیگری از ستاره‌ها موسوم به ستاره‌های سرخ تعلق دارد.


برای خواندن ادامه ی این مطلب به ادامه مطلب بروید.

 

ادامه مطلب ...

کشتی ازاد ایران قهرمان جام جهانی 2014 امریکا شد

کشتی ازاد ایران قهرمان جام جهانی 2014 امریکا شد



تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی روسیه را قاطعانه و با حساب 6-2 شکست داد تا جشن قهرمانی حدود 4 هزار ایرانی در سالن مسابقه بر پا شود. این سومین قهرمانی متوالی ایران در جام جهانی بود. اسماعیل‌پور، محمدی، حسین‌خانی، لشگری، یزدانی و قاسمی حریفان خود را شکست دادند و رحیمی و اکبری پیکار را به حریفان واگذار کردند.

برای خواندن ادامه ی این خبر به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...