اس ام اس و دانلود اهنگ

هر روز با بهترین ها

اس ام اس و دانلود اهنگ

هر روز با بهترین ها

کرویف: این بارسلونای من نیست

اسطوره سابق باشگاه بارسلونا به شدت از عملکرد باشگاه بارسلونا انتقاد کرد.


یوهان کرویف پس از ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از کادر فنی این تیم پرداخت. سرمربی سابق بارسلونا اظهار داشت: نمی‌توانید مارتینو را مقصر بدانید، او کاری را انجام می‌دهد که می‌تواند اما مدیریت تیم وقتی اجازه این کار را به شما ندهد، خیلی سخت می‌شود. کسی که باید تصمیمات را در تیم بگیرد، سرمربی است اما در چهار سال اخیر این اتفاق در بارسلونا نیفتاده است و فرد دیگری تصمیم‌گیرنده بوده. آنها حتی چیگرینسکی، بازیکنی که گواردیولا می‌خواست را فروختند. این تیم بارسلونای من نیست.


  

کرویف در خصوص حذف بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد: می‌فهمم که هواداران غمگین هستند اما عصبانی نیستند. از نظر آنها پس از پیروزی مقابل رئال مسی بهترین بازیکن دنیا شد اما حالا بدترین بازیکن دنیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ‌اینکه بازیکنان بارسلونا انگیزه ندارند، درست نیست؛ چرا آنها باید اشتیاقشان را از دست بدهند؟ مسی بازیکن بزرگی است و ذهنیتی دارد که می‌خواهد همیشه بازی کند و برنده شود. اتفاقی که اخیرا در بارسلونا افتاده، دردناک است.

کرویف همچنین با اشاره به دستمزد بیشتر نیمار نسبت به بسیاری از بازیکنان بارسلونا با وجود سن کم خاطرنشان کرد: نیمار را مقصر نمی‌دانم. او یک قربانی است. او باید از اشتباهاتش درس بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.